onsdag 14 mars 2012

Let´s Dance!!!

Här är några av deltagarna i årets program.

Pernilla Wahlgren dansar med Tobias Bader. Foto: Eric Josjö/Söderberg Agentue 
Camilla Henemark dansar med Tobias Karlsson. Foto: Eric Josjö/Söderberg Agentue 
Anton Hysén dansar med Sigrid Bernson. Foto: Eric Josjö/Söderberg Agentue 
Camilla Läckberg dansar med Kristjan Lootus. Foto: Eric Josjö/Söderberg Agentue 
Samtliga bilder från tv4 press.





Jag har redan en favvo utan att ens ha sett ett enda danssteg.
Premiär avsnittet är inte vilken dag som helst.
Nä för det är ingen vanlig dag utan det är på MIN födelsedag, 
HURRA, HURRA, HURRA hahaha...

Mannen är iväg och spelar ikväll så då tänkte jag passa på att fixa till brynen och fransarna.
Skulle ha lagt en mask med men vågar inte riktigt när jag inte vet vad det är för nåt jag fått i mitt fejs.

När jag tränade och blev svettig så sved det som fan på de hårdast drabbade områdena.
Men nu känns det helt ok igen.
Hoppas att det går över  a.s.a.p.

Natti natti

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar