söndag 25 mars 2012

Ännu en lovely dag med en strålande sol.

Kan inte klaga alls på denna underbara helg.
Har fortsatt med vårat rensande och städande inför husförsäljningen.
Dax att ringa hit mäklaren nu så att det kommer ut på annons.

 
Gårdagens goda middagstallrik med en massa charkuterier på.
Bl a serranoskinka, lantsalami, golfetta, brieost, ruccola och en hel del mera.
En fet god aioli med lime fick det bli och rackarns vad den var god till, perfekt.

Taaadaaa!!!

Oj vad vi hunnit med mycket denna helg här hemma.
Var ledig i Fredags förutom att jag jobbade lite på kvällen då jag var iväg på Louise Hoffsten.
Sååå himla bra var hon, mycket bättre än jag trodde faktiskt.
Sen i lördags så blev det träning på förmiddagen en god lunch på stan och lite kikande i affärer.
Hem och åt och drack så gott att energin kom tillbaka och huset fick sej en omgång.

Så skönt att vakna imorse och det var så härligt vårrent och luktagott här.
Gjorde en riktig brak-LCHF-frulle och sen fick utsidan sej en "pimpning" också.
Har planterat lite påskblommor i några krukor och det har blivit lite krattat.

Kom ju på att det är våffeldagen men jag gjorde LCHF- plättar med smällt 70% choklad och lättvispad grädde till.
Det gjorde inte ont, inte ett dugg.

Filippa har varit runt lite här på gården och knäppt några bilder på huset utvändigt från olika ställen på den.
Men av någon anledning så kan jag inte lägga upp dom här på bloggen.
Ska prova imorron igen för nu har John Blund varit här och grusat.

Jobbar imorron och då bär det av mot Valbo och IKEA och lite till....
Sov så gott

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar