fredag 2 mars 2012




Livet har sin gilla gång...

Har halvtid på jobbet och längtar hem till sängen.
Krypa ner under täcket och gosa ner mej med mannen.

Imorron får jag veta om min andra son tänker flytta inom kort.
Visst känns det sådär men det är ju så livet är.
Men jag undrar om det stressas fram för allt ska gå så vansinningt fort och det är inte alls likt honom.

Hoppas bara att han tänker sej för och verkligen känner att det är hans egna beslut.
Tvivlar inte på att han fixar det men som sagt rullar det inte på liite för fort.

Ikväll (Fredag) ska BGIF spela sin tredje kvartsfinal och det kan bli tre segrar på rad om dom tar denna vilket betyder att det blir semi spel sen.
Det vore ju härligt om det blir så att dom skulle fixa det i år igen.
Att gå till final.

Men då tänker jag banne mej inte sitta hemma och kolla på den på tv.
Nej då ska jag ner på Studenternas och göra det man ska.
Skrika hejaramsor i massor :))

Hörrni resan är nu beställd och vi åker till Turkiet 2 Maj och blir borta en vecka.
Ska bli skönt med semester och att få delta på min systers bröllop med hela familjen.
Ett av barnen frågade henne hur många som kommer på bröllopet.

- Det kommer ca 50 st svenskar och sen tror jag att det blir 200 st turkar.
WHAT!!!!
Det kallar jag fest, juuhuuuu!!!!

Må så gott

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar