söndag 18 mars 2012


Min favvo shopping butik just nu.
Här finns verkligen allt som jag gillar.




Leilas underbara butik på nätet




Inte att leka med detta uppdukade bord med smarrigheter.
Skulle inte tro att det är LCHF det hära.
Däremot så kommer denna bild härifrån.


En dag med sådär väder.

Tjingelingen!!!

Hoppas att ni har haft en härlig helg.
Min har varit på jobbet hela helgen, typ.
Men om några timmar så slutar jag och då sla jag åka och se Bollnäs spela fjärde semi matchen hemma.
Undrar om dom tar hem det här i år och går till final igen.
Kanske blir det tredje gången gillt och ett SM guld i år.

Blir inte klok på dagens väder ialla fall.
I morse så flög det snö i luften sen kom solen.
Undrade om det skulle komma mera snö och nu värsta härliga vårsolenvärmen.
Bestäm sej nån gång.

Snart bär det iväg mot simhallen för att simma några längder och efter det blir det go´fika på en dagiskaka som jag har bakat till eftermiddags kaffet.
Ja inte för mej då men för dom som känner att dom måste offra sej.

Trevlig fortsatt Söndag

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar