tisdag 13 mars 2012

Som en dröm...

Nu efter experthjälp av äldsta sonen Adam så kan jag (tror jag) min Iphone 4s.
Eller nu tog jag väl i men åtminstone bra mycket mera än jag kunde innan han förbarmade sej över min okunskap.
Som fram till nu har varit 0.

Coolt att flytta ut möblerna i trädgården...

Ingen dålig inspiration man får av den bästa av dom BÄSTA.
Älskar Leilas blogg och kika in här www.leila.se så får ni er en skopa ni med.

Leilas blogg

Inte nog med att hon är duktig och full av kreativitet.
Hon är ju så otroligt snygg med.


Mitt i natten gäsp och ett TJA!!

Sista natten på det här blocket och det känns helt ok.
Helt ok är det att vara ledig fram tills på Lördag också.
Igår eller ja i söndags så rensade jag min garderob och det blev en hel stor svart sopsäck full, igen.
Min J gjorde detsamma och han lyckades fylla en han med.
Saken är ju den att mina garderober syns det inte i men i hans så ekar det numer.
Skönt känns det i vilket fall och vem vet snart så blir det urrensat på flera ställen.

Förmodligen så sover ni nu men jag säger

GO´MORRON,
för det är väl det väl när ni läser eller kanske har uret hunnit bli ännu mera.
Jag längtar ialla fall hem nu och på att få lägga mej någon timme.
Ja eftersom det gäller att vända tillbaka dygnet nu så blir det inte så många timmars sömn om jag ska kunna sova till natten sen.

Ha en härlig Tisdag btw.

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar