fredag 2 mars 2012





eller FUCK YOU RIGHT BACK som bloggen heter.

Det här mina vänner är vad jag fördjupar mej i när jag jobbar natt.
Så jäklans bra och 100% underhållning.

Det är tack vare Katrin och hennes bok som jag blivit motiverad att äta LCHF.
Om den försvinner (motivationen) ja då läser jag den igen och igen och igen.
Eller så kikar jag in på hennes braiga blogg.

Att jag inte har gått ner nåt det är värre.
Men jag har åtminstone inte gått upp nåt heller under mina 6 veckor som jag hållit på.
Det är ju också konstigt med tanke på hur mycket fett som jag äter.
Någon som vet om kroppen håller på att ställa in sej eftersom det inte händer något på vågen?

Att Katrin gick ner 19 kg på 7 veckor är ju helt galet.
Helt sjukt amazing faktiskt och kul för henne.
Men varför händer det inte något här då???
VA????

Nu ska jag städa köket och koka kaffe till morgonpersonalen så dom blir glada.
Sen så hörrni blir det ett riktigt svanhopp rakt ner i sängen, juuuhuuuuu!!!!

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar