onsdag 25 april 2012


One week...

Då är vi där, i Turkiet.
Kanske sitter vi och äter tar något gott att dricka och bara softar.
Lääängtar.


Bilder; från Sköna Hem.

Ett kvälls Hallåj!!!

Sakta men säkert börjar jag komma tillbaka igen.
Det är ingen lek att jobba vakna nätter tycker jag.

Mår ni bra bloggisar??
Har våren kommit till er än??
Här verkar den vara på G nu.
Inte en dag försent om ni frågar mej.

Ska snart hoppa i säng men ville kika in en snabbis först.
Är ensam vaken här då mannen spelar (Dj) ikväll och Filippa har gått och lagt sej.
Imorgon blir det möte på min lediga dag, jaaa det suger.
Men det brukar gå ganska snabbt och sen lite tid med äldsta sonen.

Har också träff 4 med min PT och det gäller att jag får sova så jag är pigg och fokuserad på uppgiften.
Det är sjukt jobbigt och sjukt kul att få hjälp av ett proffs.

Ha en skön natt alla.

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar