onsdag 11 april 2012

Lovely morning!!

Ledig i tre dagar but a very busy woman.
Till veckan så är det visning på vårat hus och det finns ju lite att fixa till innan.
Bl a så kommer dom och ska göra en varudeklarering på huset.

Men i morse hade jag det mys.
Fick ett ryck och bakade lite gott bröd till frukost.





Dessa superenkla LCHF frallor är verkligen goda.
Fyllde den med ruccola sallad, brie och magnifico salami, mums.
Eldade i kakelugnen och myste i soffan med en kopp kaffe till.
Bästa sällskapet hade jag med, Rix MorronZoo på tv 3.
Brukar ni kolla på det?


Tjingeling raringar!!

Här är grått och trist ute och inte speciellt varmt så det blev lite soffhäng idag.
Igår var jag på första spinningpasset på evigheter och det känns i mina ben idag.
Ska iväg på eftermiddagen idag också men då blir det ett xpress pass (30 min).

Hade tänkt att jag skulle börja med fönsterputsningen idag men det regnar (stackars mej) så det får bli en annan dag.
Imorgon blir det till att röja i förrådet och sen ska vi göra pass för nu är det bara tre veckor kvar tills vi åker.
Har även bokat tid med en PT för nu jäklar ska jag bli biff, haha.
Nej inte riktigt men jag har så svårt att träna på gym så tänkte att jag provar detta så får jag se om jag ändrar uppfattnng om gymträning.
Första träffen imorron alltså.

Men nu blir det lite sen lunch och sen ska det färgas lite bryn och fransar.

Må Bäst

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar