lördag 7 april 2012

Inte alltid som man tänkt sej.


Det mina vänner blev det också.
Vi fick lite extra matgäster igår av äldsta grabben Adam och hans gulliga Anna.
Hade planerat lite mat som jag och mannen gillar och vi vet ju att Adam är ju rätt kräsen av sej.
Men det var ingen fara han åt och gillade det :)




Go´kväll bloggisar!!


Mår ni bra?
Är ni lika proppmätt som jag är??
Alltså shit vad jag har ätit och ätit.
Kolhydrater i mängder har jag stoppat i mej.
Tur att det bara är påsk en gång om år och så lååång är den ju med.
En dag till är det kvar av den, eller egentligen två men Måndagen den skiter jag i.
Sen blir det svångremmen.


Fortsätter morgondagen med ett fyra årskalas.
Det är min svägerskas dotter som har fyllt år och imorron så uppvaktar vi henne.
Den familjen kan man snacka om att dom bor mitt ute i kohagarna.
Det tar ca två timmar att åka dit och med lite tur så kan vi svänga in på Ikea också.


Ikväll har Jacob och hans tjej Bianca varit med oss.
Gjorde en ananaspaj till efterrätt med lättvispad grädde till, mums.
Tur jag var och tränade tidigare på dagen.
Har ju varit riktigt dålig i veckan och innan dess så blev det sparsamt med träning också.
Trodde allvarligt att jag skulle dö idag.
Snacka om att man tappar typ allt och det fort som sjutton.


Men nu till veckan ska jag ta tag i det igen och verkligen köra LCHF med snudd på svällt.
Snart är det Turkiet och som jag ser ut nu så blir det ingen bikini och strand för mej.
Not at all!!!


Men nu blir det bingen för det blir en lång dag imorron.


Sköt om er


Å


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar