måndag 30 april 2012

Stryker och dricker vin.

En jobbardag kvar och sen bär det av mot semester, lovely. :))

 316
 103
 190

Några bilder från hotellet där vi ska bo.
Kommer inte att göra ont att tillbringa en vecka där.
Längtar sååå efter att få träffa syrran och pappa där borta nu så jag spricker snart.

Valborgsmässoaftons Tjenixen!!!

Vad gör ni??
Jag är hemma själv ikväll och packar och donar för bröllopsresan.
Ja inte min men min lillasysters.
På Söndag kommer hon att bli fru Salgut och jag är så glad för hennes skull.

Jag undrar ju hur mycket kan man packa egentligen???
MASSOR tydligen.
Jag tar med det här utifall och det här osv.

Köpte ju en klänning för ett tag sen och idag när jag provade den så, nja eller NEJ.
Hur tänkte jag där kan man undra.
Eller är det mannens fel alltihopa som idag har köpt snyggaste kostymen ever.
Han kommer att bli den absolut snyggaste mannen ever på detta enorma kalas.

Jaja får väl kolla efter något i Turkiet som kan matcha honom.
Känns ju helt omöjligt men men...

Nu tillbaka till strykningen.

Hade gott

Å



PS" Idag var jag ut och sprang (läs lufsade) i hela 17 min.
Sen på eftermiddagen var jag och gjorde min träningsläxa utan min pt.
Som tur är så finns det gym på hotellet så ett pass, minst ska jag köra där också.
Bara så ni vet "DS ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar