söndag 4 november 2012

Att påbörja men inte riktigt avsluta.

Meeen jag gillar ju inte när det inte går min väg. Det gäller nog allt som jag börjar med. Om det inte blir som jag tänkt mej så ser jag till om det är genomförbart att någon annan fixar det.
Ja för jag vill ju inte att det ska lämnas ofärdigt heller.

Hello!!

Här har vi nu myst ner oss i soffan och vi väntar såklart på Solsidan. Ja som halva Sverige typ.
Sov galet längen idag. Vaknade först vid nio och då knäppte vi på tv;n och J gick ner och fixade kaffe.
Låg sen och läste Anelia Jul för lite inspiration. Hör och häpna för sen somnade jag om till halv ett, what!

Det blev frukost liiite sent och sen drog jag iväg på lite träning. Nu hoppas jag verkligen att förkylningen håller sej borta så att jag kan börja om med både den och kosten som liksom inte heller funkar just för tillfället.
Men den här biten som jag påbörjat den måste jag avsluta själv. Det funkar inte att delegera ut detta till någon annan som får avsluta det.

Imorgon är det vägning igen och med min dåliga viktnedgång denna gång så får jag se mej besegrad av mina medsystrar.
Mm men det kommer inte hända igen för jäklar anamma så börjar jag om från 0 och ge så mycket det bara går.

Nedan ser ni vad jag började med häromdagen och som någon annan fortsatte med idag ;)

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar