måndag 26 november 2012

Ditten och datten...


Ett nattligt Hello!!

Mår ni bra?
Det gör jag och tack och lov så fick jag sova läängen idag. Jag har jobbat i helgen och igår blev det en dag som började halv tolv, lunchtid alltså och jag gick av halv åtta imorse.
Det var verkligen ingen lek att vara vaken hela natten men det gick ialla fall.
Lite gruvsamt var det sen när jag skulle hem och sova. Då jag har haft problem med det när jag har nattskiftet så blir det lite stressat då.
Men idag sov jag till klockan två, jiiihuuuuu. Kändes som riktig lyx det och åkte sen iväg för att dansa lite Sh´bam.
Ja och nu sitter jag på mitt jobb igen och har vaken natt.



Då kan jag passa på att leta lite inspiration och nu är ju temat `advent´eller `jul´.
Så rackarns snyggt med  dessa naturfärger tycker jag.


Vilken entré va?? VA??
Ok, en aningens fjällstuga men ändå, nice.
Vilket får mej att längta till att åka skidor (utför) och gräva ner mej i snön för att få lite fjällsol ni vet en sån där riktig bruniansiktet och vitpåhalsen färg.


Men lite traditionellt rött/grönt funkar ju det med.
Såå tjusig krans att klockorna stannar.



Aa, vad säger man??
Spisen, eldsaden, vita soffan och jaa allt, mmmm.

Jag gjorde förresten advent här på avdelningen i helgen när jag jobbade så det är riktigt mysigt här nu.
Adventsljusstakar och stjärnor som lyser i alla fönstren och lite juligare gardiner.

Men nu så blir det till att värma på en kopp the och dra filten om mej för jag blir så frusen på nätterna.
Ni andra får sova så gott..

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar