fredag 23 november 2012

Sovmorgon!!


Taa daaa!!

Mår bra enligt min första check och det räcker längen för mej. Har sovit såå länge och lite rusch drog igenom mitt huvud först. Sen ett djupt andetag och komma till ro för att bara vara och vakna till på bästa sätt. Försöker tänka när jag vaknar att det är en fantastisk morgon att vakna upp till och oftast så blir det så bra då.

Sover ju så skönt sen jag bytte gardiner i sovrummet för dom drar jag för fönstret när jag lägger mej. Det ska bli skönt att kunna göra det för nästa vecka har jag några nätter och har ju lite problem med att sova på dagarna. Men nu tror jag att det blir bättre.

Men först en lätt frulle packa väskan för träning och in för en lunch med Madde.
En frissantid till mamma ska jag boka som hon ska få i present av mej. Ev en kik på lite julklappar med tänkte jag.

Ja ni ser ju det verkar ju som jag har lite att göra dom närmaste timmarna såå hurry hurry!

Må bäst alla snälla som besöker mej:)

Å








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar