torsdag 15 november 2012

Vad hände??


Hej hopp snyggelisnyggisar!! :)

Mår ni bra? Jag mår jättebra.
Har precis idag kl 14.42, pip gjort helg.
Kan inte riktigt beskriva hur efterlängtat det var men det var det.
Firade in den med ett Zumba och ett Kettlebellpass. Nu sitter vi som pösmunkar i soffan jag och J efter kaffe och ett antal ägg(mackor).
Har stoppat in en älgstek som ska bli en tjälknöl till morgondagens middag här hemma. Tänkte göra hasselbackspotatis till och syrrans goda rödvinssås till, yummie.
Adam och hans Anna kommer och käkar med oss och det var verkligen inte igår.

Hörrni en snabbiild från Filippas rum som nästan är klart. Hon är nöjd så då klagar jag inte heller. Finns lite mer att fixa där och nu vill hon ha lampan som jag köpte för några månader sen.

Vet inte vad som har hänt med receptet från förra inlägget. Fattar inte varför det blev så så nu hoppas jag att ni kan få till det ändå.

Nu en lååång hot shower och sen hopp i säng.

KRAM Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar