fredag 30 november 2012

Inte som planerat...


Men shit va det vräker ner snö här och idag har det snöat hos mej med faktiskt ;)

Skulle in och träffa J för en sen lunch men körde såklart fast, ordentligt fast så pass att jag upptäckte att det nästan kommit en halvmeter snö.
Tro det eller ej men jag plockade fram skyffeln.

Ja så mitt mys med girlsen blev mys med snön. Men det är ju inte klokt vad noga jag ska vara då. Gick ju och snyggade till kanterna tills J sa att det kunde jag dona med när det slutat snöa och inte när det vräker ner massor.
Ok, jag fattar eller som någon sa på Solsidan ( Fredde) 'jag är en sjuk människa' haha.

Ialla fall så gjorde Filippa och hennes kärlek middag till oss; lövbiff, pommes och hemmagjort vitlökssmör. Till det bubbel och helt plötsligt så infann sej fredagsmyset, lovely.
Snart blir det lussebullar och kaffe. Tror jag ska lyxa till det med en amaretto när vi ändå är igång.

Morsning alla snyggisar.

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar