onsdag 5 december 2012

Ledighet med xtra xtra.


Ho Ho Ho!!

Mår ni bra? Jag har gått på tre dagars ledighet och börjar med lill Lörda.
Känner att det är något otrevligt som vill ut men jag stretar emot allt jag kan.
Ja det är en förkylning jag menar och jag och Filippa vi avlöser varandra. Just nu är hon dunderförkyld och så går det för runt här.

På Fredag då bär det av till vackra Orbaden för julbord med jobbet. Vi åker redan dit vid tolv och tillbringar lite tid i Vikingastugan för att sedan gå till hotellet för lite bubbelbad utomhus och senare på kvällen blir det då mat.
Det som jag ser mycket fram emot är frukosten dagen efter. Mm helt riktigt gissat det blir övernattning så frukosten den kommer inte att missas.

Snart blir det hämtning av min mamma som ska få sin födelsedagspresent idag ( fyller imorron).
Jag har bokat tid hos frissan till henne så hon blir tjusig i håret denna 'fest' månad.

Har ni sett vilken härlig löpare jag klickat hem från H&M home. Med lackstämpel på bl a. Ikväll ska jag ta tag i gardinerna som ska upp i köket också. Men det är en sak som försvunnit så jag måste köpa det idag.
Godaste kyckling thai ska lagas och sen blir det ev bandy derby mellan BGIF och Broberg.
Ser ut som att jag inte behöver vara sysslolös idag heller, härligt.

Må så gott,

Å









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar