torsdag 13 december 2012

En Rudolf!!



Vilken fantastisk bild och på en röd folka som jag gillar.
Hade en dröm om en babyrosa folka när jag var hrm, ung :)
Tänk om man skulle pimpa bilen med en fin krans det vore väl nåt det.




Tjingelingen!

Hur mår ni??
Ser ju att ni hälsar på mej men ingen skriver något.
Ja jag vet att det inte är prio ett men jag blir ju så lycklig när någon lämnat något message till mej.

Jag mår bara bra men måste säga att jag är galet trött.
Igår höll jag på att sova över fast jag började kl 11.
Så efter dagens lååånga arbetsinsats så är jag ledig i tre (3) dagar, lovely.
 Det blir lite städ och granen ska in bl a. Det ska bli så skönt med en hel helg med julstök.
Ska träffa några fantastiskt trevliga och snygga tjejer på Lördag.
Lite gott att äta och dricka men framför allt att få surra på.
Det var aldeles för länge sen det hände.

P & K

Å

1 kommentar:

  1. Vilken kul bild:) Ja en krans på bilen skulle va nåt;)skulle väl bli succe hos gubben;)ha ha....Ja, jag tittar in här ibland men inte alltid jag lämnar spår efter mig....vet inte vad man ska skriva alla gånger....men mysig och fin blogg du har!
    Nettan /Ha en fin helg med massor av julstök:)

    SvaraRadera