fredag 7 december 2012

Packar och beslutsångest..



HEJ mitt vinterland!!

Tänk vad fint vi har det nu. En massa snö och mera kommer det. Lagom kallt har vi fått också, -7 C.
Sen har jag bästa dagen på veckan FREDAG. Kan det bli så mycket bättre!!!!

Hur är det hos dej? Kallt, snö, blött, grönt?

Fy vad det är svårt att veta vad jag ska ta med mej till julfesten. Går fram och tillbaka och plockar i och plockar ur. Det är ju så svårt med skor också beroende på vad jag ska ha på mej, gaah.
Har ni lätt för att packa när ni ska sova borta och iväg på något på kvällen?

Men nu tar jag en paus med lite frulle vid köksbordet. Ingen lyxfrulle men den är mättande och har inte tid för något mer heller. Men imorron bitti då tänker jag sitta längen och njuta med en vacker utsikt på Orbaden.

Klockan går fortare än vad jag vill så "got to go".

Å


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar