torsdag 6 december 2012

Ketchup effekt!!!




Glöggen på, saffransbaket likaså. Älskar dessa muggar från Lexington.
Juliga så in i bängen och helt ok att ta fram år efter år och jul efter jul.
Textilierna är också Lexington men om man gillar det röda så kan dom ju vara fräscha att ha även på sommaren. 




Ett snabbt Taa daaa!!

Här är det verkligen det allra viktigast som fixas idag.
Först så ser det inte ut som att det kommer så mycket och man funderar om det är slut på det nu. Man ´råkar´blinka till så kommer allt precis allt känns det som på en gång.
Nej det är inte Heinz ketchup jag skriver om utan detta snöande. Ser ut som om det ska sluta och jag tänker ´skottningen kan vänta tills J kommer hem´ för att i nästa ögonblick fullkomligt ser ut som att någon öppnat en rackarns stor, världens största mjölsäck över mitt hus....


Ovan lite bilder på julklapps tips från underbara Lexington..


Men nu har jag skottat och duschat. Snart bär det iväg hem till min kära mamma på liiite tårta.
Klänningen tar jag en titt på imorgon innan vi åker.
Ooh tänk att om ett dygn sitter jag i en jacuzzi och dricker champagné med en mössa på såklart. 
Måste ju vara rädd om värmen i kroppen och knoppen :)

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar