söndag 30 december 2012

Menlöst eller inte!!


Tjingeling !!

Ååh vad jag inte har haft tid eller lust med bloggandet på några dagar, sorry.
Men ni vet ju hur det är det bara snurrar på och nog önskar jag att det fanns fler timmar på dygnet ibland. Eller vänta kanske inte för huur trött skulle jag inte vara då.

Menlösabarnensdag och 50 års fest som är bland det roligaste av fester jag varit på i år :)
Vet inte hur många som var där men tippar på 150 pers. God mat, en hel hög ned massa fantastiska framträdanden av bl a Ola och potatisarna. Sen dansades det så blåsor uppstod under fötterna.
En helt fantastisk kväll och TACK till dej Björn för att vi fick dela den med dej!!:))

Nedan följer bilder från kvällen, både före och efter om jag säger så:)

Nu lite träning som förmodligen blir årets sista,

Å















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar