onsdag 12 december 2012

12.12.12



Idag är ingen vanlig dag. Nej ingen har väl kunnat missa att det är ett magiskt datum, eller?
Jag har ju äran att få säga GRATTIS också till min stora fina tjej.
Terese är det som fyller 26 år idag och det är min (bonus) dotter.
Tänk vad fort åren går då du bara var 9 år när pappa J och jag träffades.


Så sööt är du som en ängel. Tur jag har som får ha dej i min familj.
Inte kan man tro att hon är över 20 heller. :)


Här är från i fredags när jag var med jobbet på julfest. Mm fint ska det vara.
Kan lova att det bara var jag som hade med mej glas och en liten duk.



Det var nog bara jag som bar vitt också. En panikinhandlad klänning från Åhlens blev det.
Den första som jag tänkte köpa liksom ´korvade´sej bak och inte hittade jag någon pälsväst att ha över så det blev denna vita istället.
Smart sa någon ; tänk om du spiller rödbetssallad på dej.
Ingen risk då jag inte gillar det så mycket så att jag kunde låta bli att ta. :)

I helgen så är vi några som girls som provar att träffas och äta en matbit igen. Får se om någon missunsam beställer ett jäklans snöoväder även denna gång. Men då tänker jag ialla fall skotta innan jag kör ut bilen så att jag inte fastnar igen.

Men nu dags att göra något annat raringar.

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar