torsdag 6 december 2012

Fint med kottar.


Ååh vad denna gran är fin tycker jag. Gillar det natur/brunfärgade och så fint med kransen i grönt bakom.
Men det är ju inget projekt för mej att starta. Det finns ju dom som är födda utan tålamod.
Japp jag är en av dom.



Ett snöyrande Tjingeling!!

Klass 1 varning idag igen, oh my.
Det börjar nästan bli en vana det här, eller? Men idag tänker jag inte göra om samma misstag att köra ut bilen innan jag skottat så att jag fastnar igen.
Jakten på julbordsklänningen fortsätter idag igen. Hittade en igår men orkade inte prova + att mamma var med (hon blev urtjusig i håret btw) och vi var lite hurry hurry.
Men det är inte den lilla svarta jag pratar om. Nej nej den är inte svart heller utan lite `smuts rosa´ med små broderier i guld vid halsen.

Färgade håret igår igen och ja vad säger man om den färgen?
Filippa; lite rött, (iiiihh, skräcken för mej).
J; du blev ganska mörk, (hellre det).
Jag; en rätt skaplig guldig ton, (a´la Malou, bättre än det första alternativet).

Ja ja det får vara så nu för jag tror att efter någon tvätt och jag vant mej lite så blir man ju mer bekväm i den färgen med.
Men är ju lite tveksam till färgen på klänningen om det ser helt galet ut.
Noga? Jag? Nää, det är jag väl inte?.
Inte värre än någon annan skulle jag påstå :)
Skor blir det inte om jag köper klänningen utan ett par bruna mockastövlar som det är lite bikermodell på.
Mm en lite kanske oväntad kombo, eller?
Men om jag väljer detta så lovar jag bilder så ni får se :)

Nu till gardinerna som jag inte hann med igår då det kom ett träningspass emellan.
Men med lite träningsvärk i armar och ben så blir det bra att värma upp dom med strykning innan det blir snöskottning de Lux.

Hörs senare,

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar