söndag 18 november 2012

Hemma hemma!


Tjingeling!!

Såå då var vi hemma igen efter ett dygn borta. Är tröttare än tröttast och samtidigt lite rastlös.
Vi tig en sväng förbi Ikea i Uppsala och där finns en fåtölj som jag så gärna vill ha. Eller rättare sagt, jag vill ha två (2) stycken. Men J tyckte inte det men ni vet kvinnans list. - jag tror att Filippa skulle vilja ha en i sitt rum och den skulle passa så bra där ;)
Ja ja vi får se hur pass lättlurad han är?..

Har precis läst Norrtelje tidningen på nätet och det står om Jacke i den igen. Så roligt och denna gång så blev det en bild på honom också. Stolt mami är bara förnamnet :)))

Snart blir det Solsidan och soffhäng innan det blir att lägga sej för denna veckan som kommer är det hur mycket jobb och träning som helst som står på min agenda.
Men tar det lite easy så att inte min skada blir värre.

Ha en skön kväll.

Å









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar