tisdag 16 juli 2013

Firartagen..


Todeloooo!!

Har ni det bra raringar? Jag behöver inte klaga på något faktiskt utan jag njuter för fullt. Men det är ju inte svårt med semester, träning, fina vänner och en massa gott att äta och dricka.
Igår ja då ställde vi klockan på sex och åkte in och tränade med duktiga och inspirerande instruktören Jens. Alla i familjen åkte in ja faktiskt Filippa hakade på hon med.
Pass två för dagen blev med underbara Carmen då det var Sh'bam som fick det mesta att gunga.:))

Träffade några fina girls som med att bara vara (det kommer man bra mycket längre med) tillför så mycket fab feelings att jag blir såå glad av att ha i mitt liv.
Första dagen på semestern var ju inte slut där-nej, nej.
Vi fortsatte med att laga såå god tomatsalsa, brucetta och olika tillbehör till det tillsammans.
Det blev även drinkar. Vad sägs om iskalla Pina Coladas och Bacardi (raspberry) Razz, mums.

Snart drar jag och min absoluta underbaring iväg på träningspass nr två och vad som väntar efter det jaa ni...

Sommar och semesterhälsningar 

Å





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar