söndag 28 juli 2013

Igår uppe med tuppen.


Tjingeling!!

Oj vad det är härligt väder nu. Soligt och varmt. Tyvärr så får man ju åskan med på köpet också. Igår så åskade det i sju timmar här. Men innan dess så hann jag med att baka kardemummaknyten för jag klev upp redan vid halv åtta. 
Är inte det typiskt när man är ledig? Annars så är jag så morgontrött när jag måste upp men när jag är ledig och kan sova då, Ping!!
Efter lite ihopskruvande av dom nya däckstolarna så blev vi så nöjda och här kommer vi softa med något gott i glasen nu när det är så skönt ute på kvällarna.

Lite fix och sen tog vi bussen för en utekväll i staden. Det blev en riktig lyckad och trevlig kväll.
Nu ska jag ta reda på en massa disk och fikabröd efter kalaset. Tur det är ny veckan med nya tag med start imorgon.

Ha det så bra.

Å






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar