torsdag 18 juli 2013

Sommarkväll!!


Todelooo!!

Har du det bra fining? Semestrar du eller kanske har plikten kallat? Berätta gärna vad du gör tycker ju att det är så roligt med ett avtryck här men nu var det längesen, väldigt längesen.

I nuläget är det väldigt mulet hör och jag har faktiskt inte varit ut ännu så om det är varmt det ska jag undersöka om en liten stund. Men igår kväll var det hur varmt och skönt som helst. Älskar när det går att sitta ute läängen och bara vara.
Nu börjar det ju skymma också på kvällarna så att tända ljusen är ju hög mysfaktor även ute.

Min fina vän har så mysig veranda med flera stora olivträd. Ett och annat glas vin har det blivit här kan jag lova er:)
Nu blir det lite ögonbrynsfix här. Mina syns knappast längre och det är inte snyggt. Underbaringen han har verkligen fastnat för Desperate Housewives nu på semestern så det är bäst att inte störa honom just nu.
Sen blir det en lunch inne i stan, det var längesen vi åt lunch ute. Träning ska vi väl hinna med också och sen får vi hem en av dom bästa, yeeh!

Ha en bra Torsdag,

Å




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar