torsdag 25 juli 2013

GRILL!!


Todeloooo!!

Igår planerade vi in en dag på stranden jag och tonåringarna. Packade ner fika och drog iväg. Graderna stod på +23 och vi var såå nöjda att äntligen ligga och höra vågskvalp. Hmm så blev det nu inte. Det blåste så kallt där att vi gav upp och åkte hem och pressade (grillade) istället.
På vår baksida är det lä så där blev det som en kokande gryta. Där i solen hade vi det bra och åt upp det vi hade med oss innan det var dax för lite träning.
Mannen min han tränade i grannstaden igår. Han ska börja med det nu säger han så det blir inte mycket vi kommer träffas nu när vi inte tränar ihop heller. Men men så är det ju ibland.

Hade namnsdag igår och det blev lite grillning dagen till ära. Det smakade så gott igår och det kan bero på att det var någon dag sen vi gjorde det nu. Sen blev det fotboll och det blev ju en sorgsen historia :( Ibkand så är sporten så orättvis tycker jag och jag känner verkligen med Pia Sundhage och hennes duktiga kämpande tjejer.
Snart ska jag köra Filippa till hennes sommarjobb och sen ska jag.....

Ha det så bra och nu är det full fart mot helgen!!

Å



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar