måndag 8 juli 2013

Ställer mej i kön...


Hej hej alla goa!!

Nyvaken och däppt i näsan. Usch och fy. Men hörrni här har nedräkningen börjat på riktigt. Nu är det sista jobbarveckan innan senestern, finally!!
Så jag rättar in mej i ledet efter er andra som redan har gått. Har en riktigt bra vecka dessutom med jobb i två dagar bara. Imorgon och på Onsdag och så är jag ledig i fyra ( läs 4 dagar ) innan den efterlängtade ledigheten på fyra (det också) veckor börjar, om en vecka alltså.

I'm back. Kom lite emellan från det jag skrev tidigare här uppe. Lite frulle, lunch och en tupplur en välbehövlig sådan. 
Att sova i ca tre timmar efter att ha varit vaken en hel natt är ju på tok föör liiite.
Ska ruska liv i fläsket mitt och åka och träna tänkte jag. 

Må bäst

Å






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar