onsdag 31 juli 2013

Perfekt!!


Tooodeeloooo!!

Inte en så pigg moi den här veckan. Lite smått febrig, yrslig och orkeslös. Inte vad jag vill ha på min semester.

Lite 'fräschare' känner jag mej dock efter att jag börjat använda nytt för ansiktet. Luktar så gott gör det också. Ungefär som när man kommer från en härlig behandling.

Jag brukar ju gå och göra kemisk peeling hos Lotta här i vår stad. En underbar behandling och helt fantastisk för oss med kråksparkar och andra skavanker. Lotta har även en webshop och det är där jag har beställt mina nya produkter. Men vilken härlig överraskning jag fick när jag öppnade paketet. Hur mycket prover som helst enjättebonus som jag bara älskar. Gå in och kolla på hennes shop på perfekthud.se.
Jag kommer ialla fall fortsätta med dessa produkter helt klart.

Må så gott och här ska vilas en stund.

Å


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar