söndag 14 juli 2013

Magiskt!!


Todelooooo!!!

Solen skiner inte idag men det gör jag.
Vilken fantastisk kväll det blev och jag var ju inte själv precis. Drygt 56.000 personer var vi som såg Iron Maiden, galet och helt grymt.
Som dom levererade sen, wow. Helt klart värt att se och få vara med om denna upplevelse som är den största konsert jag varit på.

När vi kom iland från Talinn så checkade vi in på Rica hotel och sen tog vi en lååång prommis i vår vackra hufvudstad. Oh my vad soligt och varmt det var.
Tog en lunch på helt fantastiska Vapiano vid Gamla stan. Åt och drack så gott att jag med all säkerhet går dit snart igen :)

En snabbis med Jacke och det fick bli glass i Kungsträdgården i solen.
Kvällen ja den vet ni ju redan var jag spenderade, Friends Arena.

Nu är vi hemma och möttes av en snygg framsida. Snickaren är klar så nu blir det lite målning och allt är klart sen.

Ha en härlig söndagskväll och vet ni imorgon börjar min semester :)

Å








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar