fredag 5 januari 2018

Bubblar på...

Min mage är inte hundra än och det låter som värsta jordskalvet där i.

Hej svejs!
Har ni det bra? Jag har det helt ok. Min mage är inte det men jag beslutade mej bara när jag vaknade i morse för att ta över. Alltså jag bestämde mej för att nu räcker det.

Två träningspass senare håller den lite lätt ett upplopp! Eller så möbleras det om ordentligt. Inget illamående eller smärta som igår men ett jäkla liv.



Känns som en evighet sen men igår blev jag lätt rastlös av allt ”liggande” så knåpade ihop till fröknäcke!



Hittade tacoköttfärsrester så gjorde det enkelt för mej. Nachochips på en plåt, lite ost, klicka ut färsen, jalapeno och tacosås. Extra ost och sen in i ugnen på 200 grader ca 15 min eller osten smält och allt är varmt.





Sen är det bara att sätta sej och dra loss chipsen med alla godsaker på, mumsigt!!

Ska försöka vila lite innan jag ska in och se en bandymatch med instruktörer från Karma. Vi har Snoddasstugan så mat och gott att dricka i värmen blir mysigt. 

Glad Fredag på Er!! 💋

//Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar