söndag 7 januari 2018

Som igår!

Inget nytt från igår vad gäller avloppet!

Hej Hopp!
Håller på att förbereder mej mentalt för en stormig natt. Ogillar väldigt mycket när det blåser eller som nu när det varnas för storm tillochmed.

Inget nyttjad gäller avloppet heller. Bara det att vi försöker det vara så mycket det vara går. Vi fattar ju att nu att stoppet är en bit bort för igår när vi skulle kolla det så fick vi i ca 35 liter vatten innan det började fyllas i toaletten och duschen.
Imorgon hoppas jag på att vi får hjälp!!🙏🏻🙌🏻



Imorron är jag också ledig så då åker även stjärnorna ner. Det enda som är kvar och känner att nu har dom gjort sitt.

Dagens träning blev ett varv med RPM och idag så körde jag även igenom CXWORX för första gången. Och som alltid vid varje ny release så känner jag att ”den här kommer jag inte fixa”, hehe...
Inväntar nu Farmen och Bron en lagom skön söndagskväll.

Ha en skön kväll!
// Å. 💋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar