måndag 15 januari 2018

LEDIG!!

Efter en jobbhelg smakar det underbart med två dagars ledighet...

Hej hej!!
Säger bara ÄNTLIGEN!! En ledig måndag och tisdag är sååå skönt efter jobbarhelgen. Tyvärr så blir jag helt sänkt såhär första dagen. Jag har inte klivit ur sängen än, inte ätit varken frukost eller lunch som jag ser att det är tid för nu.
 



Men igår åt jag desto mera när jag kom hem, hmmm.

Slutade vid halv 4 redan så det blev några timmar på Karma sen. Körde CXWORX nya release rakt av två gånger och sen nötte jag några övningar....
Efter tok vi, mannen och jag och körde RPM och tränade att coacha till. Sen mina vänner var ”soppan, bränslet slut”. Tom tank helt enkelt efter ca 4 timmars inlärning.
Gjorde godaste tacosen i ugnen med chips och allt som vi sen satt och plockade i oss direkt från plåten med gott vin till...
Testa någon gång ni med vetja.

Ikväll är det då dags för nya pass så som vanligt är jag ett nervvrak innan. Ingen skillnad den är gången heller. Så borde nog gå upp nu och ladda med både det ena och det andra..!

Ha en fortsatt bra dag!!💋
// Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar