fredag 26 januari 2018

Fredag!

Tredje dagen jag är ledig och härligt att det är Fredag också.

Tjenixen!
All tid bara försvinner. Hinner inte med allt jag vill göra just nu. Det märks här när det blir lite rörigt och så kommer det att vara om jag ska kunna blogga, ingen press.
















En vecka sen imorron som vi var ett härligt gäng som åkte till Gävle för att kolla på hockey... Ja jag vet och nu undrar ni väl. Vadå hockey hon måste mena bandy?!🤔
Nope inte den här gången👍🏻 Och vad roligt det var👏🏻👏🏻👏🏻
Åt lunch på Brända Bocken och sen blev det middag på Pinchos innan vi gick till hotellet för att umgås i loungen.

Hade sett fram emot hotellfrukosten i sååå många månader men icke..🤪 Lite väl mycket kvällen innan slutade med att min frukost bestod av ett halvt glas vatten och en halv kopp kaffe. 
På väg hem några timmar senare då var det skillnad. En glass, banan och ”Zlatans” flaska satt fin fint på tåget hem.

Trevlig Fredag finingar så hörs vi senare!💋
// Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar