lördag 6 januari 2018

Mera bubbel...

Ja vad säger man? Är det inte det ena så...

KvällsHej!!
Snart blir jag arg PÅ RIKTIGT!! Än så länge är jag mest så less😠
Igår var det stopp i avloppet på toan. Idag stopp fasiken överallt!!
Men där emellan har jag haft trevligt.

Startade gårdagen med två pass, CX och RPM. Sen blev det en tur på stan med ett lunchstop på NK. Sen handla, hem fixa iordning sej en aning innan bandyn. Mat i snoddasstugan och så trevligt att umgås utanför träningslokalerna i VANLIGA kläder.👍🏻


God mat och något gott att skölja ner det med..



Två deltagare som numera också blivit Karmas hustomtar. Fantastiskt snälla killar som fixar och hjälper till med det mesta när det behövs. Guld värd och såklart var dom med...



Idag har vi tränat in nya releaser. Det blev nästan två timmars cyklande så nu är man öm både här och där..😬☺️😂



Redo för kalas!! 
Min systerson fyller år så det blev en snabbpiffning och iväg. 


Jodå det är tårta kvar och även rosen. Supergod med pärongrädde och chokladtäckt marsipanlock.

Hur det går med avloppet och stoppet?? Jaa ni vi kommer inte kunna fixa det själva så någon som känner att dom vill hjälpa till att spola ur röret så säg till bara. 
Fortsättning följer på den skulle jag tro. 

Nu är det soffhäng och popcorn och hur gott är inte det!!
Imorron ledig, sovmorgon och jajamensan frukost i sängen✌🏻

P & K!! 💋
// Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar