torsdag 18 januari 2018

Lite kvar.

Snart, snart slutar jag och då gör jag helg✌🏻

Torsdags Hej på Er!
Men fy vilken sliten kropp och skalle. Att ha en femdagars jobbvecka innan det ör dags för nya releaser är ju bara sjukt jobbigt för mej. Min gamla kropp och knopp är verkligen skit gammal nu!!

Måndag och RPM gick helt ok för att sen krascha på CXWORX på Tisdag!! Det var verkligen inte ett pass att vara stolt över på något sätt.
Så nu får jag ta nya tag till veckan och hoppas att det går bättre då🙏🏻


Haha!! Vi ska dit upp, tydligen!!
Ser ut som det är sista låten och bergsklättring på g. 



Hela fantastiska gänget som var med..👌🏻



En liten vila på rasten så jag orkar köra sista timmarna..

En helg som fylls med vila, hockey, hotellnätter, vänner och kärlek.

Må så gott! 💋
// Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar