fredag 30 oktober 2009

Go´morron!

Idag vaknade jag tidigt så jag gick ner för att få igång lite värme. Tände i kakelugnen och i
vedspisen så nu sitter jag och njuter av nybryggt kaffe och hör hur det knäpper av björkveden, mysigt.
Har nu fått svaren på hjärtröntgen på Jacob och det var ingenting, puh.
Det som nu ska göras är att kolla upp halsmandlarna om dom ev ska tas bort och sen visade allergitestet att han är allergisk mot mandlar och vissa nötter och kärnor.

Det fanns även björkallergi som det visade extra mycket på. Fortsättning följer, men det bästa är att hjärtat är helt i sin ordning, yes.

Jacob !in action! i mitten på bilden mellan två ryssar i mini world cup -07.


Denna helgen spelar han cup igen så det blir till att åka skyttetrafik mellan bandyhallen och hemmet/jobbet denna helgen igen. Den förra helgen gick ju åxå i bandyns tecken då vi var på nattmatch på lördagsnatten och var hemma vid tre och sen var det upp och jobba som gällde ialla fall.
Ni vet vid det här laget vad jag tycker om dessa sporter, eller hur?
Roligt- Nej.
Duktig mamma.- Ja!!!!

Vill önska er alla en härlig halloween med god mat och nåt gott att dricka.
Jag kanske bjuder på nåt gott imorgon kväll om det inte blir en nattmatch till.
Må så gott alla ni som har tålmod att kika in. Kanske ses vi hos Sussi idag eller imorron, vem vet.

Kramisar Åsa.

PS. Äntligen ska vi lämna in kameran på lagning och sen ska ni få se vad jag kånkat runt med. DS.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar