lördag 31 oktober 2009




Go`kväll!!
Tänkte passa på att ge er en rolig ide´till er hall eller kanske veranda. Vi har en liten veranda och en liten hall så hos oss kan det bli skapligt trångt. Det är nästan att man får backa in eller ut i den och allra helst när hela familjen ska iväg eller kommer hem samtidigt.

Det har spelats två matcher idag och det blev en vinst och en förlust. Nu är det bara en match kvar och den spelas imorron, ingen nattmatch och det var ju skönt.

Vi tänder ljus och tänker på våra kära som finns i himlen, min farmor som gick bort i våras och Jörgens pappa som lämnade oss hastigt för drygt två år sen. Ni är älskad och saknad.

Imorron blir det ett spinningpass och det ska bli underbart för gissa om jag stoppat i mej godis varje dag typ sen vi kom hem från båtresan. Har gett upp det där med "att jag börjar om på Måndag igen". Nä nu kör vi om från början varje dag i veckan. Ja nog känns det så ialla fall. Det är dåligt med karraktären här för mej.

Men nu blir det ett glas rött innan det blir hopp i säng. Men jag vill tacka alla godingar för att ni kommer in på fika när jag jobbar. Nästa gång blir det en morot till kaffet va, haha.

Må gott och var rädda om varandra, kram Åsa.

3 kommentarer:

  1. Tack själv! =)
    Kram från Tintin

    SvaraRadera
  2. Olá amiga!
    Conheci seu cantinho... tudo de bom!...
    Lindo, criativo, agradável!...
    Amei mesmo!!!
    Parabéns pelo seu trabalho!
    Espero você em:
    magiadaines.blogspot.com
    Um ótimo domingo!
    Beijinhos.
    Itabira - Minas.

    SvaraRadera
  3. Hej hej!

    Ja det var en magisk dag hos Marie...bla spädde jag på MIN MUFFINSMIDJA där en hel del. Himmel vilka goda bakverk hon och hennes mor ordnat med. Helt oemotståndligt!

    Vilken fin murad kåpa ni byggt ovanför spisen!
    Vi hade en gammal fin där vi bodde tidigare, men den som en gång funnits i vårt nuvarande hus är tyvärr borttagen för många år sedan.

    Ha det gott!
    Kram, Carina

    SvaraRadera