torsdag 1 oktober 2009

Go´kväll!!
Hoppas att ni drar på er raggisarna nu så ni inte blir kalla och förkylda
för satan i gatan vad kyligt vi har fått det här i Hälsingland.
Jag har jobbat om en liten "dåre" sen förra tisdagen och har helt enkelt inte orkat blogga nåt alls. Men jag är såklart glad över att ha jobb, två stycken to m.
Fast när man går på timmar så är det en svår balans med hur många dagar orkar man utan en dag ledig? Många, men för mej så prioriterar jag det jag då mår bäst av,
min familj och inte bloggen.
Kvällarna går så snabbt och jag vill ju hinna umgås med alla lite innan det blir bingen.
Men visst känns det som att kvällarna är kortare nu när det blir mörkt ute, eller? Jag blir ialla fall trött fortare då.
Hörrni imorgon väntar vi få in massor av varor från
Danmark och det ska bli så kul att skylta om med lite nytt nu. Kom lite idag med
men det gjorde inte så stor skillnad.
Det kommer en härlig tjej på lite fredagsfika till mej imorgon
och senare på kvällen ska jag och Evelina på myskväll hos min
mycket gravida lillasyster Lisa och det ska verkligen bli kul.
En kopp te innan jag ska iväg på dagens sista skjuts. Jacob har tränat bandy, igen.
Må så gott och fika på nåt riktigt mumsigt på fikadagen,
stora kramen från Åsa.

1 kommentar:

  1. JO! Raggisarna är på hela tiden!! Vilken härlig header du har!!! ;=)

    Kraaam

    SvaraRadera