torsdag 22 oktober 2009

Hejsan alla ni som besöker mej!


Jag är så glad att ni hittar hit till mitt lilla krypin. Har sett att jag även
har fått kommentarer från några nya "muffinssugna" läsare och det är så kul.
Är verkligen jättedålig på att skriva tillbaka till er men ni gör mej verkligen så glad.


Idag har jag varit hos frissan och färgat/slingat mitt hår. Har börjat tagit upp
det ljusa igen. Jag trivs nog bättre i det än i det mörka, ja ialla fall idag.
Krullig har jag blivit på åldern höst med. Jag själv är inte så duktig på att få till krokarna, men min duktiga frissa hon kan hon.

Pumpans tid är här och för den flitiga så kan man alltid fixa sej en
fin ljuslykta. Med andra ord så är det inget för mej, inget tålamod alls här inte.
Men för alla som har det så tror jag att det blir ett himla fint sken när man
tänder den.


Imorgon jobbar jag i butiken och gissa om vi har fått in mycket snyggt.
Denna helgen har vi dessutom 20% på en valfri vara, ett kanonerbjudande.
Har ni tänkt köpa det fina vita väggskåpet eller silvriga gunghästen så passa på att utnyttja
erbjudandet för det "biter" ju en del.
Hoppas jag inte lovar för mycket nu så att det har tagit slut på en
massa grejjer (är ledig idag).

Kanske syns vi i morgon och ni andra som jag inte träffar önskar jag
en trevlig helg redan nu med mycket fredags fika.

Jag tillbringar min helg i en bandyarena då min lilla grabb har
cup med U20 laget i helgen.
Jajamensann då var den säsongen igång på allvar igen, brrrr.

Kram kram Åsa.



1 kommentar:

  1. Hej Åsa!
    Vilken mysig blogg du har,kul!/ Lena Lindgren

    SvaraRadera