fredag 14 augusti 2009

Färdigt!!!

Hej hopp allihopa!
Jo då jag lever med besked dessutom. Vi har haft det lite mycket ett tag så därför inga inlägg. Förra helgen fick vi nåt ryck och åkte ner på Gröna Lund med barnen över dagen och det var hur kul som helst. Nu när Filippa blivit så stor så hon kan åka alla karusellerna så blir det mycket enklare för oss alla.
Jag känner fortfarande av att det finns nåt i kroppen som gör att jag inte orkar gå på som jag brukar och i måndags fick jag värsta munsåret. Ewe tyckte att det såg ut som om jag hade sprutat in botox i läppen i profil.

Här kommer en bild på en av stolarna nymålad och nyskavd. Det syn väldigt dåligt,,
,,, lite bättre på denna bilden. Det är så mycket fina snirklar på stolarna och dom blir så fina då när man nöter lite på dom.

Här är det bordet som fått sej en omgång. Men jag tror att jag ska nöta lite mera på benen. Tänk att mina ben är helt inne i denna världen, gamla, nötta och skavda (ärriga iaf), haha.

Hittade vårt gamla altanbord i förrådet och tog genast in det i köket. Nu får det agera frukostbord i ett av hörnen i köket. Fin patina är det också och det har jag inte rört utan det har vind och vatten tagit hand om i alla år som det stått ute.
Nu blir det frukost och sen jobb. Men vi firade nåt igår, berättar senare. Men imorron firar vi igen och det berättar jag om då.
Må bäst, Åsa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar