måndag 31 augusti 2009

Jag vill bo i en...




Go´morron!

Det blev en lång natt i lördags. Jörgen höll på med inventeringen till halv fem på morgonen (till igår). Inte många timmars sömn för honom och inte för mej heller. Ligger liksom på aga när jag vet att han inte är hemma.

Jacob hade fotbollskväll med några kompiar (3st) och då fixade vi filmkväll, jag och Filippa med min lillasyster Lisa hemma hos henne. Om ni kommer ihåg så är hon med barn och ska ha i December. Hon och Filippa fyller ju också år då på samma dag dessutom och inte vilken dag som helst utan på självaste "julafton".

Nu har hon fått tid den 6/12 och det är samma dag som våran mamma fyller år, spännande att se om hon prickar rätt. Ialla fall så mår hon om en prinsessa nu och det är så skönt att hon kommit över allt illamående och kräkande som hon höll på med i massor av veckor.

Jag har kommit över en gammal skolplanch men vet inte var jag ska sätta den nu. Tänkte ha den i köket men har ingen vägg där den passar, den är ju rätt stor. Tyckte att den passade hemma hos Lisa när hon satte den på muren i köket vid spisen men det tyckte inte hennes kille, synd. Men det brukar ju dyka upp en plats förr eller senare.

Nu ska jag iväg och träna och sen blir det bullbak, ha det så bra Åsa.





1 kommentar:

  1. God morgon Åsa =o)!!
    Det var ett riktigt roligt namn...muffinsmidja ! Ska ta mig en titt runt på din blogg här =o)
    Ha det gott bland muffinsarna ,o)
    Kramar Erika

    SvaraRadera