tisdag 1 september 2009

Då var det dax.


Nu är det dax för min stora grabb att mönstra. Tog tåget nu på morgonen till Stockholm och kommer hem imorron kväll igen. En milstolpe till i livet och jag blir påmind om att vi har våra barn till låns en kort tid i vår liv.

Adam själv tycker att det ska bli jättekul och han vill verkligen göra lumpen.

Jag ska fortsätta med lite bakning idag och sen på eftermiddan blir det lite träning igen.
Gårdagens pass var ett riktigt roligt träningspass och jag kände mej pigg och nöjd hela dagen och det händer inte ofta.

Nu blir det frulle och en dusch, må bäst Åsa.


.

1 kommentar:

  1. Hej! Har suttit här och läst i din blogg ett bra tag nu... är så glad att jag hittade den. Gillar den jättemycket!
    Kommer definitivt att komma tillbaka igen...

    Vad fin han är sonen! Man hänger inte riktigt med i svängarna när det gäller barnen... åren går så fort!

    SvaraRadera