tisdag 1 september 2009

Odd Molly, eller?

Hallåj!
Hudvård från Odd Molly Inspirationen till denna hudvårdsserie är hämtad från Odd Mollys klädkollektioner som till stor del bygger på rena naturmaterial. Bomull och silke som ger en fantastisk känsla på huden är därför viktiga ingredienser i serien. Produkterna är kryddade med unika råvaror från världens alla hörn, som till exempel sheasmör från Afrikas savanner och kaktusjuice-extrakt från Mexico. En lustfylld, sensuell hudvårdsserie som väcker välbehag för kropp och själ.
Ja, vad säger man om detta? Vill ha, såklart. På TinTin Style kan man köpa dessa produkter och dom säljer även andra saker, bl a kläder.
Nu har jag och en av dom bästa, (ja enligt han själv) min älskling varit och tränat och ännu ett skitkul pass har det varit. Bra tempo och lite hårdrock, ja jag gillar faktikt det. Men mycket annat lyssnar jag på också. Jag är ju gift med en DJ så gissa om det finns musik i vårt hus.
Imorron bitti tränar jag igen, yes. Go kväll allihopa, Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar