onsdag 16 september 2009

En riktigt kall morgon.


Nyss när jag skjutsade raringen till bussen så känns det att nätterna och mornarna kan inte alls vara speciellt sköna, 3*C var det bara.
Nu är det inte långt ifrån innan det är halt på vägarna när man ska iväg.
Det blev inget jobb igår så alltså kom det inga varor heller så idag är jag hoppfull, ett tag till.




Målade lite i Jacobs rum och kors i taket jag fick iväg raringen på loppis to m.
Vi köpte inget för att det inte finns en chans till det när han är med. Träffade TinTin där och hon hade hittat en hel del grejjer men, jag tror att dom inte fick följa med till slut.
Det fanns en överdel till ett skåp/skänk med två glasskåp och hyllplan i mitten. Det var som klippt och skuret för vår skänk i "veranda" rummet. Men det är säkert för högt och det fattas ett hyllplan i mitten, iiihhhh.
Men hur svårt kan det va? Det kostade 95:-. Tänker kolla på Torsdag om det finns kvar och då tänker jag åka dit själv..
Bilderna kommer från min hemlige vän. Kolla noga så syns det att dom har en gammal spegeldörr till sänggavel. Ett sovrum med färger och möbler som är helt i min smak.
Tänkte att jag skulle få till lite nya bilder från hennes härliga veranda
innan dom plockar bort för vintern.
Nu måste jag få liv i mina barn och sen blir det en kopp kaffe, sen en till och en till....
Ännu en dag med solen, härligt.
Kramisar Åsa.

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Mysig blogg du har! Fina bilder och mysigt skrivet.
    Kram Ann

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Takk for din kommentar hos meg,du har fin blog du med:)))
    Kram!

    SvaraRadera