torsdag 3 september 2009

Födelsedag igen.

Go´morron allihopa!
Ja det är faktiskt sant. Jag har tre underbara av det manliga slaget i min närhet som betyder allt för mej och ni som följt mitt bakande en månad tillbaka har sett att alla fyller inom loppet av en månad. Idag är det dags för min älskade man, Jörgen. Grattis från mej och barnen.

Mycket fika blir det och muffinsmidjan ja vad säger man om den? Katastrof!!! Men nu dröjjer det tills julafton innan vi har någon födelsedag här hemma, skönt. Tycker det är lite jobbigt med kalas och är glad att jag sagt ifrån mej nu till mina syrror. När man kommer upp i den här åldern så behövs det inte nåt märkvärdigt utan jag är så himla glad om det bara är så att vi kan träffas och umgås lite den dagen vi fyller.

Nu är lunchen slut, Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar