lördag 15 augusti 2009

Hipp Hipp,,,

HURRA!!


Ja tänk vad åren går. Idag fyller min äldsta, Adam 18 år. När han var tre dygn så att jag med honom i mitt knä och grät. Hans pappa undrade vad som var fel. Trodde att jag hade ont eller att det var nått annat som inte var riktigt bra.
-Uuuh, fy vad hemskt, äger jag. Tänk dej när han blir så stor att han ska flytta hemifrån, när han inte behöver mej längre , när nåt annat betyder mer än mej. Uuuuuuuuuhhh!!!!!
-Men snälla Åsa det dröjer ju flera år dit, säger han.

Men nu är vi snart där. Tur att han har ett år kvar i skolan innan det blir dags att söka jobb och flytta.

Ha det underbart, här ska bakas en fantastisk tortano, västerbottenpaj och en härlig sallad innan gästerna kommer. Någon bild lär det bli som ni får se sen.

Må så gott, Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar