söndag 30 augusti 2009

Nyheter.

Ja då har jag kvicknat till efter att ha varit på Formex i huvudstaden. Helt galet mycket finns det att kolla på och sjukt mycket pengar kan man göra av med också.
Jag åkte med Sussi i tordags över dan bara och vi hann med hur mycket om helst. Vi var smarta att vi beställde från de "gamla" leverantörerna innan vi åkte så att vi kunde koncentrera oss på en del nya istället.
Ni anar inte vad mycket fint och fräckt och läckert vi har köpt. En hel del saker som passar till dop eller "födelsegåva" till en vän är några nyheter som kommer bl a. Men jag kan ju inte skriva ner allt för då har jag att göra en bra bit in på morgontimmarna. Men ni är Välkomna att kika in till butiken och jag kommer säkert lägga ut lite bilder vartefter vi får hem alla sakerna.

Nu sitter jag och väntar på min raring som inventerar, ja ni läste rätt. Fattar inte varför man lägger en sån på en lördagkväll, och natt för den delen, men så är fallet nu.

Bjuder på lite härligt höstmys. Vet inte var jag hittade bilderna, kanske var det lexington. Men nog kan jag tänka mej att sitta framför den brasan med en härligt god kaffe och tidning.



Eller en middag med goda vänners närvaro. Kolla in vilka snygga plädar att vira om sej när kylan kommer, ett glas vin lite Eros Ramazotti och en bit Taleggio ost, lyxigt värre för mej.

Men imorgon ska jag åka och titta på en bandymatch som Jacob ska spela med 19 laget. Det kan bli roligt, kanske. Ni vet frysa om händer och fötter och få undra över om man inte hade kunnat skylla på nåt för att slippa stå där och känna hur snoret börjar rinna och man fryser så mycket om händerna att man torkar av näsan med jackärmen. Nä, det gör jag inte för jag tycker att det är viktigt att visa att hans tränande ska uppskattas av mamman, även om hon är totalt ointresserad av bandy.

Må så gott och kramar från mej, Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar