tisdag 4 augusti 2009

Mycket nu.

Det finns hopp om att jag ska bli färdig med mitt målande denna vecka om inget inträffar som stör mitt upplägg. Men jag känner i kroppen och i knoppen att det är något som ligger och väntar på att bli mogen nog att attackera mej.
Några bilder har jag knäppt på köksbordet och på lite bakverk från Jacobs kalas. Men nu är det så att Filippa har börjat att blogga hon med och kameran sitter mer eller mindre som klistrad i hennes hand numer.
Men nyhetens behag lägger sej väl snart så då kan jag lägga in bilderna och med lite tur så är det färdigmålat då. Om jag inte har blivit attackerad av nåt otäckt som jag känner är på G.

Här en gammal bild som är från i våras. Vet inte om jag har lagt ut den tidigare men här kommer den igen ialla fall då. Detta stod på golvet direkt när man kommer in i vårt kök. Ja sen har det flyttats runt grejjer och det ser inte ut så här nu heller.

Nu ska jag snart iväg till jobbet så nu blir det lite "personlig styling".
Må så gott alla ni som besöker mej, Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar