torsdag 27 januari 2011

Ahhhh, det som inte fick hända råkade hända ialla fall.
Efter jobbet var jag så trött att jag efter att jag lunchat med min darling åkte hem och zzzz.
Ja, jag somnade, shit.

Kommer inte ihåg källan till denna bild.
En avkopplnde lunch eller varför inte afternoontea i detta avkopplande rum skulle sitta fint.
Jag som tänkte att jag skulle gör helgstädet och fixa handlingen till helgmyset.
Ja jag hade faktiskt planerat in en simtur också.
Ja ja städet får bli imorron och handlingen med.
Det är tänkt att det ska bli ett spinningpass med och en fika med Madde innan fyra.
Jo det är lite tidspressat för jag jobbar till halv tolv först.
På kvällen tänker jag och min äkta hälft gå på afterwork på Scandic hotell.
Dom har det sista Fredagen i månaden och dom har en bjudbuffé uppdukad, nice.
Vi betalar inget för maten alltså, bara för det vi dricker.
Nu blir det täckbyxor på och en prommis istället.
Kanske hinner jag in för att se Jackes bandyträning med, hejja Bollnäs :))
Torsdag kväll och snart helg, lovely.
Kram Å.

2 kommentarer:

  1. Inte helt fel med en eftermiddagsnap. Skönt att du har förmågan att göra det, det är så otroligt härligt att vara pigg och sällskaplig på kvällen också!! Ha det så mysigt på Afterworken.
    Ingalill

    SvaraRadera